Liten summering

Vilken jäkla tidsoptimist jag är! Ska vara på C&L klockan 12 men har inte ens börjat göra mig i ordning än. Jag ska ha långlunch med Emma och Sabina!! Kommer bli mysigt, har inte träffat dom på ett tag :) I veckan har jag jobbat varje dag, ska bli skönt att vara ledig imorgon, men sen jobbar jag gärna igen! Imorgon åker jag, Pontus och hans mamma till Ikea för att inhandla saker till hans nya lägenhet. Ser fram emot dagen, tycker om att strosa runt inne på Ikea. Helgen har varit lugn och kanon. Har myst med min andra halva och ätit god mat!


Love

Kommentarer
Postat av: Walderlo

Jag är en svettig bulle :)

2011-11-06 @ 20:22:38
Postat av: Emelie - Emma

Haha nej!!! Jag är blöt och äcklig efter flaket, men det skiter man ju i när man tar studenten! Längtar tills det är er tur :)

2011-11-07 @ 17:45:48
URL: http://emelieeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0