Only they can see where this is gonna end

Det blev tidig hemgång för mig i fredags! Somnade direkt när jag kom hem till Pontus. Vaknade upp i lördags med huvudvärk och så var jag lite hängig. Åkte hem till Kajsa vid två dit även Lina kom för att prata och äta god äppelpaj som Kajsa bakat! Blev piggare allt eftersom och kvällen spenderade jag med min älskling. Vi åkte och hyrde Red riding hood och Pirates of the caribbean i främmande farvatten. Skönt med lördagsmys!

Idag vaknade vi ganska sent men bestämde oss ändå för att åka till Norrköping. Pontus hittade en mössa men annars kom vi inte hem med någonting. Vid fem kollade vi på Chelsea - Liverpool som mitt lag vann med 1-2!! Helt otroligt, det gjorde min kväll! Nu ska jag hoppa i säng, imorgon ska jag befinna mig på Ericsson vid nio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0