Ledig dag

Igår jobbade jag det tidiga passet på Grafiska. Jag hade så ont i händerna och armarna efteråt och har det fortfarande! Världens träningsvärk och skärsår på händerna. Hoppas man vänjer sig så småningom, för jag vill inte ha såhär ont. Men det gick bra att jobba och det gick fort också! På torsdag, fredag och lördag jobbar jag i kassan på Medstop apotek :) Då är det nytt datasystem när jag kommer, så vi får se hur det går! Vill bara kunna allt utantill utan att behöva någon hjälp. Jag trivs i alla fall att sitta i kassan!

Idag är jag ledig och ska snart hoppa in i duschen. Senare blir det en tripp på stan, lägenhetsvisning och klippning. Ha en bra dag!


Jag vill åka tillbaka till Italien! Storebror och jag på en bro i Venedig för typ 8 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0